Social media - media społecznościowe

Nawiąż szybki kontakt i utrzymuj relacje z klientem dzięki mediom społecznościowym.

Czym są media społecznościowe?

Media społecznościowe są najważniejszym elementem narzędzia marketingowego, jakim są social media. Zapewniają szybką interaktywną komunikację na odległość z innymi użytkownikami na całym świecie. Portale społecznościowe są najpopularniejszą, bo najtańszą formą reklamy w Internecie. Są skuteczne, ponieważ umożliwiają promowanie marki, co przekłada się na wzrost jej świadomości w sieci, a tym samym pozyskanie większej liczby nowych użytkowników – potencjalnych klientów. Sukces w social media można odnieść np. poprzez prowadzenie fanpage’a, konta na Instagramie czy też Twitterze.

Korzyści posiadania konta na portalu społecznościowym

WZROST POPULARYZACJI MARKI

Posiadanie konta na Facebooku, Twitterze czy Instagramie ułatwia budowanie świadomości marki w sieci. Efekt jest taki, że firma jest łatwo zapamiętywana przez użytkowników.

SZYBKI I STAŁY KONTAKT Z UŻYTKOWNIKAMI

Dzięki portalom społecznościowym możliwa jest wymiana informacji oraz opinii na określone tematy z użytkownikami.

ZWIĘKSZENIE PRESTIŻU FIRMY

Firma prowadząca fanpage’a na Facebooku, reklamująca swoje usługi na mediach społecznościowych podnosi automatycznie swój prestiż oraz wiarygodność firmy.

STAŁA OBECNOŚĆ FIRMY W SIECI

Jeśli firma istnieje także na portalu społecznościowym, wzbudza zaufanie użytkowników, którzy mogą na bieżąco śledzić to, co dzieje się w niej dzieje.

ZWIĘKSZENIE RUCHU I AKTYWNOŚCI NA STRONIE

Jeśli prowadzenie konta na profilu społecznościowym powierzy się specjalistom, z pewnością ruch na stronie się zwiększy i użytkownicy będą często zaglądali na firmowego fanpage’a.

POZNANIE OCZEKIWAŃ UŻYTKOWNIKÓW

Stały kontakt z klientem pozwala lepiej go poznać. Poprzez różnorodne posty zachęcające do działania firma może poznać oczekiwania swoich potencjalnych klientów.

Usługi świadczymy na 3 portalach społecznościowych

Facebook

Facebook należy do najpopularniejszych portali społecznościowych. Z tego powodu właściciele firm, aby dotrzeć do licznej grupy odbiorców, w pierwszej kolejności zakładają konta właśnie na tym medium społecznościowym. Wpisy mogą przybrać różnorodną formę, od samego tekstu, grafiki, filmu, po ankietę, wpisu ze slajdami itp.

W ramach usługi zakładamy i prowadzimy fanpage’a. Dodajemy zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle. Uzupełniamy najważniejsze informacje o firmie, a następnie dodajemy wpisy. Liczba postów uzależniona jest od wymagań klienta. Dodatkowo, na życzenie klienta, tworzymy reklamy na Facebooku. Pod koniec miesiąca każdy klient otrzymuje raport, w którym uwzględnia się datę i tytuł dodawanych postów.

Twitter

Prowadzenie konta na Twitterze polecane jest przede wszystkim właścicielom firm, którym zależy zarówno na promocji firmy, jak i na utrzymaniu relacji z innymi firmami o podobnej branży. Na Twitterze można zamieszczać posty ze zdjęciami, jednak najczęściej wpisy przybierają postać krótkich informacji, wypowiedzi na różnorodne tematy. W ten sposób często wywiązuje się ciekawa konwersacja.

W ramach usługi tworzymy konto, dodajemy zdjęcie w tle oraz zdjęcie profilowe oraz ustalamy ile wpisów i w jakiej częstotliwości mamy dodawać. Pod koniec miesiąca, tak jak w przypadku Facebooka, każdy klient otrzymuje raport z propozycjami wpisów na kolejny miesiąc.

Instagram

Tak jak w Twitterze istotny był sam tekst, tak w przypadku Instagrama liczy się przede wszystkim grafika, czyli dodawanie zdjęć. W związku z tym założenie i prowadzenie Instagrama adresowane jest do firm, które zajmują się sprzedażą konkretnych produktów. W ramach usługi zakładamy konto na Instagramie, uzupełniamy informacje o firmie oraz dodajemy miniaturę zdjęcia profilowego. Wpisy dodajemy na indywidualne życzenie klienta. Pod koniec miesiąca przygotowujemy raport, uwzględniający datę i tytuł dodawanych wpisów.

Co obejmuje opłata za prowadzenie konta?

W opłatę prowadzenia konta na portalu społecznościowym wchodzi:

  • samo utworzenie konta, przygotowanie go do prowadzenia (przygotowanie profilu),
  • utworzenie i prowadzenie konta,
  • opracowanie kampanii reklamowej na portalu społecznościowym.

Wycena uzależniona jest przede wszystkim od liczby i częstotliwości dodawania wpisów oraz ich charakteru. W cenę wliczona jest także liczba portali społecznościowych. Nie bez znaczenia jest również kwota, jaka przewidziana jest na prowadzenie kampanii reklamowej.

Tak jak już było wspomniane, pod koniec miesiąca klient otrzymuje raport, w którym uwzględnia się datę oraz zaplanowane wpisy.

Dlaczego warto powierzyć prowadzenie usługi specjalistom

Tylko specjaliści do spraw marketingu będą wiedzieli, jak poprowadzić fanpage’a, aby przyniósł polubienia oraz polubienia. Tylko oni będą wiedzieli, jakich technik użyć, aby zachęcić użytkowników do interakcji. Jeśli profil na Facebooku, Twitterze czy Instagramie ma umocnić pozycję firmy w Internecie, należy skorzystać z pomocy osób, które posiadają wiedzę oraz umiejętności w prowadzeniu portali społecznościowych. Wykonywanie tego na własną rękę może przynieść odwrotne skutki, np. strona możesz zostać usunięta przez Google’a lub może zostać na nią nałożona kara.

Skorzystaj z naszych usług. Pomożemy Ci dotrzeć do szerokiego grona odbiorców poprzez zbudowanie z nimi dobrych relacji, co ułatwi umocnienie pozycji twojej firmy w Internecie.