Marketing szeptany

ZACHĘĆ UŻYTKOWNIKÓW DO INTERAKCJI

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany (tzw. buzz marketing) polega na promowaniu usług, produktów, marki w sieci za pomocą odpowiednich treści reklamowych zamieszczanych na:

forach
grupach dyskusyjnych
blogach
porównywarkach
portalach społecznościowych
innych stronach powiązanych z konkretną branżą

Tego typu przekaz ma za zadanie nakłonić użytkowników do wykonania określonych działań, np. do skorzystania z jakiejś usługi lub dokonania zakupu jakiegoś produktu.

Korzyści płynące z marketingu szeptanego:

sprawne i efektywne budowanie pozytywnego wizerunku firmy, marki i usług w sieci
niski koszt dotarcia do konsumenta
stały monitoring rozmów
zwiększenie ilości rozmów o produkcie lub usługach w Internecie
pozytywna opinia na temat usługi lub produktu na długo pozostanie w pamięci klientów

Ile to kosztuje?

Ceny uzależnione są od ilości wpisów oraz miejsca ich dodania.

Chcesz poznać dokładną wycenę usługi? Skontaktuj się z nami.