Remarketing

SZYBKO DOCIERAJ DO OSÓB, KTÓRE ODWIEDZIŁY TWOJĄ STRONĘ

Co to jest remarketing?

Remarketing polega na powtórnym nawiązaniu kontaktu z klientem, który wcześniej odwiedził stronę, ale nie dokonał zakupu. Stworzenie kampanii jest możliwe dzięki posiadaniu konta na Google AdWords. Tego typu kampania polega na kierowaniu reklamy do wybranych użytkowników Internetu w oparciu o ich wcześniejsze działania na stronie dzięki zastosowaniu plików cookie, które identyfikują dane klienta przez serwer reklamy.

Remarketing może być niezwykle skuteczną metodą przypominania klientom o marce lub ponownego nawiązywania z nimi kontaktu po tym, jak kliknęli w Twoją reklamę, ale opuścili stronę bez podejmowania jakichkolwiek działań.

Zalety korzystania z usługi:

szybkie docieranie do klientów
sprecyzowanie grupy docelowej
trafna komunikacja, wiadomo, jaką ofertą klient był zainteresowany
wysoki zwrot z inwestycji
podniesienie świadomości marki – reklamy wyświetlają się na przeglądanych przez użytkownika stronach
samodzielne ustalanie budżetu i stawek – kontrola kosztów

Cennik opłat:

Środki na kampanię Procent za prowadzenie kampanii Opłata za prowadzenie kampanii Łączny koszt który poniesiesz
2000 zł 30% 600 zł 2738 zł
4000 zł 28% 1120 zł 5377,60 zł
6000 zł 26% 1560 zł 7918,80 zł
8000 zł 24% 1920 zł 10361,60 zł
10000 zł 22% 2200 zł 12706 zł
>10 000 zł indywidualnie indywidualnie indywidualnie

Opłata za prowadzenie kampanii remarketingowej obejmuje:

przygotowanie zestawu banerów tekstowych i graficznych
przygotowanie kampanii i jej ciągłe optymalizowanie
raportowanie efektów

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!