Kampanie Google Ads (Adwords)

Pomożemy Ci stworzyć kampanię reklamową, która szybko przyniesie zamierzone efekty.

Czym jest kampania Google Adwords

Kampania AdWords to forma płatnej reklamy internetowej. Reklamy wyświetlają się w rożnych miejscach, a opłata pobierana jest tylko wtedy, kiedy użytkownik kliknie w reklamę. Reklamy kierowane są na słowa kluczowe określane przez reklamodawcę. Po wpisaniu ich przez użytkownika reklama pojawi się w określonych miejscach. Najpopularniejsze są kampanie tekstowe, choć coraz częściej klienci korzystają także z kampanii produktowych oraz kampanii wideo na platformie YouTube.

Prowadzenie kampanii Ads jest obecnie najbardziej elastyczną formą reklamy, jaką można sobie wyobrazić. Ty decydujesz kiedy i w jakim miejscu w wyszukiwarce pojawi się Twoja reklama.

Nasza oferta

Linki sponsorowane

W linkach sponsorowanych ważne jest dobranie odpowiednich fraz. Linki sponsorowane gwarantują dotarcie do szerokiego grona odbiorców, przez szybkość i trafność działania.
Czytaj więcej

Remarketing

Remarketing jest skuteczną metodą przypominania klientom o marce lub o ponownym nawiązywaniu z nimi kontaktu po tym, jak kliknęli w reklamę, ale opuścili stronę bez podejmowania jakichkolwiek działań.
Czytaj więcej

Sieć reklamowa

Sieć reklamowa pozwala docierać do użytkowników za pomocą różnych formatów reklam. Sieć ta obejmuje ponad 2 miliony stron www, które odwiedza ponad 90% użytkowników.
Czytaj więcej

Kampanie produktowe

Kampanie produktowe domyślnie wyświetlają produkty sprzedawane w Internecie. Reklamy wyświetlane są w sieci wyszukiwania Google oraz w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google.
Czytaj więcej

Reklamy na poczcie Gmail

Dzięki reklamom w Gmailu możesz dotrzeć do osób sprawdzających swoje konto Gmail. Reklamy mogą przyjąć różną formę, może być to element graficzny lub nagranie wideo.
Czytaj więcej

Reklamy na Youtube

Reklamy wideo mogą wyświetlać się w YouTube. Dzięki temu szybko dotrzesz do osób, które przeglądają treści w serwisie YouTube.2
Czytaj więcej

Korzyści z prowadzenia kampanii AdWords

Prowadzenie kampanii w systemie Google AdWords przynosi wiele korzyści dla osób chcących reklamować swój biznes w Internecie. Do najważniejszych korzyści z prowadzenia kampanii w Google Ads zalicza się:

PRECYZYJNE KIEROWANIE REKLAM

Dzięki dokładnemu ustaleniu słów kluczowych, miejsc docelowych, grupy docelowej itp. do kampanii, można z łatwością odpowiadać na określone zapytania użytkowników.

KONTROLA KOSZTÓW

Kampanie linków sponsorowanych są płatne (za każde kliknięcie w link sponsorowany pobierana jest opłata), ale zaletą jest to, że ma się stałą kontrolę nad budżetem. Nakłady pieniężne można zmieniać w zależności od potrzeb. Klient sam ustala, jaką kwotę chce przeznaczyć na reklamę.

SZYBKIE ZAISTNIENIE FIRMY W SIECI

Reklamę można utworzyć i uruchomić w przeciągu 1-2 dni. Dzięki temu można bardzo szybko wypromować swoje produkty/usługi.

MOŻLIWOŚĆ MIERZENIA EFEKTÓW KAMPANII

Posiadając kampanię w Google AdWords, każdy klient ma stały dostęp do statystyk.

MODYFIKOWANIE REKLAM

Tekst reklamy linku sponsorowanego można w każdym momencie zmienić, ustalić inne słowa kluczowe, zmienić stawkę za kliknięcie itp. Dokonywanie zmian, czyli ciągła optymalizacja kampanii jest jak najbardziej wskazana.

Różnica pomiędzy kampanią Google Ads a pozycjonowaniem

PozycjonowanieReklama Google Ads
pozycjonowanie to proces długotrwały, ponieważ efekty są widoczne dopiero po kilku lub nawet kilkunastu tygodniachreklamy można utworzyć i uruchomić w przeciągu kilku dni, efekty są widoczne od pierwszych dni działania kampanii
strona widoczna jest w wynikach organicznychreklamy wyświetlają się nad lub pod wynikami organicznymi, wyróżniają się innym kolorem i układem treści
wymaga mniejszych nakładów finansowychefekty w dużej mierze zależą od nakładu finansowego, czyli jaką kwotę klient chce przeznaczyć na kampanię, im wyższa pozycja reklamy, tym wyższy koszt
wyniki uzależnione od przeprowadzonych zmian na stronie, głównie optymalizacji kodu oraz treści zamieszczonych na stronie, a także od algorytmów Google’awyniki uzależnione od trafności słów kluczowych
pozycjonowanie wymaga kierowania tylko na lokalizację oraz słowa kluczowereklamy Ads można kierować na dowolną lokalizację, język, słowa kluczowe, grupę docelową, zainteresowania, tematy itp.

Dlaczego warto zaufać właśnie nam?

Nasza firma posiada duże doświadczenie w prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i pomagamy mu osiągnąć jak najlepszy, zamierzony wcześniej efekt.

Posiadamy odpowiednią wiedzę i rozumiemy system działania kampanii w Google Ads. Wiemy, jak osiągnąć wysokie pozycje reklamy przy niewielkim koszcie. Na bieżąco optymalizujemy kampanie, analizujemy stawki i treści reklam. Dbamy o to, by wynik jakości reklamy był jak najwyższy. Analizujemy wskaźniki ze statystyk Google Analytics.