Linki sponsorowane

CZERP KORZYŚCI Z GOOGLE ADWORDS

Co to są linki sponsorowane?

Linki sponsorowane to krótkie teksty złożone z nagłówka, tekstu reklamy oraz adresu internetowego. Najczęściej wyświetlają się nad listą wyników oraz po jej prawej stronie. Kampanie reklamowe linków sponsorowanych są prowadzone na platformie Google AdWords. Aby uruchomić kampanię wystarczy utworzyć konto, wprowadzić słowa kluczowe i teksty reklam oraz ustawić odpowiednie stawki za kliknięcia. Reklama w Google uruchamiana jest w momencie, kiedy na koncie pojawią się środki. W tej chwili prowadzenie kampanii linków sponsorowanych jest najbardziej elastyczną formą reklamy, jaką można sobie wyobrazić. Ty decydujesz kiedy i w jakim miejscu w wyszukiwarce pojawi się twoja reklama.

Zalety linków sponsorowanych Google AdWords:

szybkie i skuteczne dotarcie do dużej grupy użytkowników (duży zasięg reklamy),
brak opłat za wyświetlenie reklamy,
opłata za kliknięcia użytkowników,
trafne kierowanie reklam,
kontrola kosztów – reklamodawca ma kontrolę nad budżetem kampanii,
dokonywanie zmian – w każdym momencie można zmienić treść reklamy, linki sponsorowane są elastyczne pod względem dokonywania jakichkolwiek modyfikacji w kampanii reklamowej.

Podstawowe pakiety

  • Podstawowy
  • 349
    • 10 słów kluczowych
    • 3 reklamy
    • 400zł – budżet za kliknięcia
    • 149zł – koszt prowadzenia

  • Premium
  • 1049
    • 35 słów kluczowych
    • 10 reklamy
    • 1000zł – budżet za kliknięcia
    • 249zł – koszt prowadzenia

Jesteś zainteresowany większą kampanią?

Środki na kampanię Procent za prowadzenie kampanii Opłata za prowadzenie kampanii Łączny koszt który poniesiesz
2000 zł 30% 600 zł 2738 zł
4000 zł 28% 1120 zł 5377,60 zł
6000 zł 26% 1560 zł 7918,80 zł
8000 zł 24% 1920 zł 10361,60 zł
10000 zł 22% 2200 zł 12706 zł
>10 000 zł indywidualnie indywidualnie indywidualnie

Jeżeli chcesz znać szacowaną ilość możliwych do pozyskania klientów, skontaktuj się z nami!